Khamis, 15 Januari 2009

Teruskan Perjuangan

Teruskan Perjuangan
Tahun ini aku berhijrah lagi
dari SK Kubang Kerian 3 Ke SK Sultan Ismail 2
Harap di sekolah baru ini aku lebih tenang untuk mencurahkan baktiku
terhadap anak bangsa.....dan menaikkan semangatku untuk
terus menimba ilmu....
Dimana-mana sahaja kita pergi....
kita patut bertanggungjwab atas segala tugas yang diberikan...
Jawatan S3K3- Ketua PIPP, Penyelaras LDP, Penyelaras Headcount,Penyelaras zoom-a,Penolong penyelaras makmal komputer dan beberapa jawatan kecil
di sekolah baru...
ingatkan dapat jawatan pembantu...
tapi rupa-rupanya aku dilantik sebagai
Setiausaha Kurikulum Sekolah,Penyelaras Persatuan/Kelab, Penyelaras keceriaan untuk sekolah....
Aku bahagia sekali:( harap aku dapat menjalankan tugas sebaik mungkin
dan juga...
Semoga tahun ini akan membawa kebahagiaan dan ketenangan
buat diriku, anak2ku, suamiku dan senak saudaraku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan